29 Mayıs 2010 Cumartesi

SEVGİLİ GÜNLÜK

Sevgili Günlük;
Hep böyle başlamak istemiştim yazılarıma..Artık bir fırsatım var.Nasıl olsa benim yerim burası istediğimi yazarım kim karışır ki...Sevgili günlük diye başlayan dilekçeler de yazarım belki bigün..Duydun mu filanca filancaya ne yapmış da biz bu davayı açmak zorunda kaldık ..işte bu nedenle sevgili günlük talebimizi arz ediyoruz diye biten bi dilekçe yazmalıyım..Tabi hakkımda ne düşünürler Allah bilir.Kesinlikle "kafayı yedi sonunda bizim suratsız kız" diyeceklerdir.İstesem de gülümsüyor gibi görünemiyorum çünkü.Hep bi karalar bağlamış halim var.Güldüğümde ise hep gürültülüyüm ve bu da birilerinin hoşuna gitmiyor.Varsın gitmesin be....
İşte sevgili günlük, ya da herneysen artık blog mu not mu bilmiyorum ama sana canlı bir varlık gibi davranmak istiyorum.Beni dinlemeye mecbur bi varlıksın sen.Senin herhangi bir derdin olamayacağına göre hep ben konuşacağım ve sen dinleyeceksin.Bundan daha güzel ne olabilir ki.Ama arada bir ses verseydin belki seni daha çok severdim ya neyse...
Neden yazmaya başladım biliyor musun bugün sevgili günlük? Çünkü canım sıkılıyor...İçim sıkılıyor bugünlerde. Bir kaçıp gitme isteği, bir durduğum yerde duramama hali, bi tanıdık herkesten ve çevreden kaçma hali...Bir çeşit depresif ruh halindeyim..Tat vermiyor hiçbir şey..Delilik belirtisi gibi belki sana anlatıyorum içimin sıkıntısını.Çünkü herkesin bir derdi var..Başlayınca dert anlatmaya içim sıkılıyor dediğinde herkes kendi sorununu anlatıyor.."Benimki seninkinden daha büyük görüyor musun?" durumu yani.Ama herkes kendisininkini yaşıyor, kimse kimsenin yerine geçemez ki..Halimize şükür diyerek bitiriyoruz bütün konuşmaları günlük...
Hayat aynı bugünlerde de..Bildiği gibi geçip gidiyor.Ama ben aynı şeyleri yapmaktan sıkıldım..Benim sorunum da bu sanırım.Sorunum sıkılmak işte...Birileri beni hayata çağırıyor gibi ama ben sıkılıyorum bugünlerde..Geçer elbet neler neler geçmedi ki..Ahh aynı ben yine, biraz şarkı, biraz şiir, biraz yazı, melodram, dram, gözyaşı ve kahkaha..Tam bi melez olma hali ama karmakarışık da biraz.Ahh bu ben ahh bu ben..Reklamdaki gibi "bu vücudu kapatıp Bodruma yerleşeceğim" diyorum.Kendisinden kaçabilse insan hiç değilse birkaç gün için..Keşke ama keşke..
Sevgili günlük, ben de bu yazma isteği oldukça nasılsa yine buluşuruz biraz yoruldum.Sevgiler ve hürmetler...Beni unutma, öptüm.(Mektup yazmayı severim de o yüzden böyle bitiriyorum..Komik kızım işte napayım)


Sezen