17 Şubat 2011 Perşembe

İNSAF EYLE


Sorup soruşturdum,
Baktım insanların yüzlerine uzun uzun.
Çalan her telefona, gelecek her habere,
Bin umut bağladım, bir dua ile.
Ha gayret dedim içimden, ha gayret
Boşa verilmedi sana bu yürek!

Gidilecek yollar, yapılacak işler var
Sorulacak sorular, yaşanacak yıllar var.
İşe koyulmalı belki de, unutup bütün düşünceleri.
Kapatmadan tüm kapıları dostlara,
Yerleştirmeli yüze bir gülümseme.
Bir seda, bir feryat, bir iç çekiş ile,
Bırak olup bitenleri yüreğim bırak,
Artık sen de insaf eyle...

Sezen

4 yorum:

üryan dedi ki...

Kapatmadan tüm kapıları dostlara,
Yerleştirmeli yüze bir gülümseme.

Ha gayret Sezen'im, ha gayret
Boşa verilmedi sana bu yürek!

söze tesiriin veran Allahtır..
Dudaktan çıkıyorsa kulağa, yürekten çıkıyorsa yüreğe ulaşır..

Senin sözlerini bu yüzden seviyorum..Sadece bu yüzden..

KELİMELER DÜNYASI dedi ki...

Yürekten çıkan söz yüreğe ulaşır tabi ki Üryancım, ulaşmasına seviniyorum.Sevgimiz karşılıklı.Teşekkür ederim.

Profösör dedi ki...

Gönül kapımız bütün dostlara açıktır.
Çalmadan girilebilir.
Dikkat gönül bahçemizde ısıracak köpek yoktur.

KELİMELER DÜNYASI dedi ki...

:))çok güzel...