20 Kasım 2011 Pazar

BIRAKTIM BEKLEMEYİ


Bu havada bir gül açmış uzakta.
Bu havada açabilmiş o gül.
Bense gözlerimde damlalar,
Oturmuş bekliyorum yine.
Bir şeyler olmasını,
O gülün açması gibi,
Hayatımda yeni bi şeyler başlamasını.

Böyle bekledim bekledim.
Beklemeyi ezberledim.
Ömrüm kadar bekledim seni.
Şimdi beklemenin sonunda,
Bitirmeli ne varsa beklemeye dair.
Ki kanamasın çok beklemiş hayallerim,
Ki kırılmasın çok beklemiş umutlarım..

Sezen                                                                                              

3 yorum:

Profösör dedi ki...

Ve şekillensin herşey;
Vatanım,
Sevgilim,
Dostum,
Ve Hocam...

KELİMELER DÜNYASI dedi ki...

Beklemeyi bıraktım ama umutlar bitmiyor...

Katun dedi ki...

bekleyince olmuyor; bekleyince gelmiyor her ne ise beklenen...vaz geçtiğin anda ...