26 Nisan 2012 Perşembe

DÜN GİBİ



Daha dünmüş gibi hatırlıyorum,
Çok umutlu, fazla hayalci olduğum günleri!
Bana çıkmaz diyerek almadığım piyango biletleri;
Hayalciliğimin delili değildi.
Ben daha çok insan üstüne,
Boş hayaller kurma üstadıyım.
Bir dileğim daha vardı,
Biletçi bakmadan geçti!

Daha dünmüş gibi hatırlıyorum,
Bir sözle nasıl gülüp, bir sözle nasıl ağladığımı!
Çocuklar ağlarsa dayanamam...
Ağlamasınlar, boş işler bunlar!
İçlerinde bir yerde saklasınlar,
"Size de çıkabilir" ümidini!

Daha dünmüş gibi hatırlıyorum,
Kavga etmeye bile hakkım yokmuş gibi!
Benim neye hakkım vardı sahi?
Saatler, günler, haftalar, aylar geçti...
Ben hiç değişmedim, aynı yerde aynı biri;
Senin saatler neden hep ileri?

Sezen

2 yorum:

Profösör dedi ki...

Dün gibi bugün de
Ben benim.
Herşey değişir
Dün de, bugünde
Değişmeyen bendenim.

KELİMELER DÜNYASI dedi ki...

Değişmeyen tek şey değişimin kendisi..