7 Mayıs 2012 Pazartesi

AKIL ERMEZ



Bir şey ki akıl ermez;
Kalbime sordum cevap vermez.
Bu yorgunluk var mıydı hayata başlarken?
İçimde bir ses diyor ki:
İnsanlardan ümit kesilmez!

Bir şey ki akıl ermez;
Vahşi gibi davranıyor insanlar birbirlerine,
Ne oldu içimizdeki çocuk sevincine?
Seslerini dinliyorum dünyanın,
Öyle bir şey ki bu,
Sustukça huzur vermez!

Kayboldum insan seli içinde,
Elimi bırakmayacaklar şimdi nerde!
Bir umut gülümsemiş, beklemişim;
Hadi kalk gidelim, sevgi yok bugün de!
Bir şey ki akıl ermez;
Herkes sevgi arıyor görünürde!

Sezen

4 yorum:

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Çok güzel bir yorum..
İnsanlardan umut kesilmez mi bilmem ama ben sanırım kestim..
Yüreğinize sağlık, sevgiler..

KELİMELER DÜNYASI dedi ki...

Teşekkür ederim.
Ben iflah olmaz bir umut taşıyıcısıyım galiba..Umut bitmiyor, bitmesin.."Belki"
çok mühim bir kelimedir bence..Belki umudu benimkisi...

Profösör dedi ki...

Umut "belki" kelimesiyle açıklanır ama, Umudun belki kelimesine ihtiyacı yoktur. Hayatımızın özü umuttur.

KELİMELER DÜNYASI dedi ki...

Umutsuz yaşayamayız haklısınız...