13 Nisan 2014 Pazar

BİR ŞEY VAR


Fotoğraf: ''Bu akşam anladım ki, 
Bir insan diğer bir insana bazen hayata bağlandığından çok daha kuvvetli bağlarla sarılabilirmiş...''

Sabahattin Ali


Sevdiğim sana rağmen hayal kurdum bu akşam
Kurdum kırdım kurdum kırdım -ustasıyım bilirsin-
Üstüne alınma sakın sen benim gençliğimin
Tam veda edeceken tutulduğu güneşisin
Ama benim bana rağmen göğsümde bir körük var
İner kalkar iner kalkar sapı kaderin elinde
Sevişemediğimiz akşamlar var bölüşemediğimiz ekmekler
Sana rağmen yalnızlık var
Kadehte boynu bükük rakılar
Bir şey var senin içinde durmadan kalbini sıkan
Salak değilim anlıyorum göğsündeki ağrıyı
Bir şey var benim dilimde ayıp, kimselere denmez
Bir şey var bu mevsimde bir şey var bu akşamda
Bir şey var konuşulamayan ikimizin arasında..


Ali Lidar

Hiç yorum yok: