23 Mart 2011 Çarşamba

YORULDUM


Yoruldum,
Değirmenlerle savaşmaktan,
Hep yenik ama mağrur olmaktan.
Gururlu ama güçsüz olmaktan.
Olmazları istemekten yoruldum.

Yoruldum,
Dur durak bilmeyen sorunlardan,
İnsanların davranışlarından,
İncelikten, incelik beklemekten,
Saygı ve sevgi görememekten yoruldum.

Yoruldum,
Beklemekten, dilemekten, özlemekten,
Gelmeyenlerden, görmeyenlerden, duymayanlardan,
Çok konuşanlardan, boş konuşanlardan,
Kavgadan gürültüden, yalnızlıktan yoruldum.
Yoruldum artık, yoruldum...

Sezen

3 yorum:

Budeliçocuk dedi ki...

Hangimiz yorulmadık ki..?

Profösör dedi ki...

Aslında bu dünya yoruyor bizi. Sırtımızdaki asli suçu kaldıramaz oldu kamburumuz.

KELİMELER DÜNYASI dedi ki...

Herkes yorgun, herkes ağır, herkesin anlatacak çok şeyi var....Gerçekten de bu dünya yoruyor bizi...