12 Ağustos 2011 Cuma

BELKİ GÜZEL OLURDU



Uzun ince bir yolda rastladım sana
Hazırlıksızdım, şemsiyesiz gibi yağmurda
Beceriksizdim, hayatın oyunlarında
Anlatacak hikayelerim vardı avuçlarımda
Anlatır dururdum da
Duyuramamıştım kimseye daha.

Belki ben kelimelerle ulaşıyorum sana
Belki de acemiyim kavuşmalar karşısında
Büyük bir gürültü hayat ve ben hala
Tıkamışım kulaklarımı kendimden başkasına.
Bilemem, bilmiyorum ne yapsam, nasıl etsem
Şimdi kalkıp yollara düşsem
Neler yapmak isterdim, belki güzel olurdu
Yapabilmek aslında....

Sezen

2 yorum:

Profösör dedi ki...

Kelime dünyası içinde bulan herkes kalp lisanını bulur. Kelimeler bizi ele verir. Hem iyi tarafımızı hem de beğenmediğimiz tarafı. Ama sen in kelime dünyan sağlamdır. Kelimelerden bir sarayın içinde tahtına kurulmuş oturuyorsun.

KELİMELER DÜNYASI dedi ki...

Kraliçeler gibi:)Sağolun Profösör, eksik olmayın...