20 Ağustos 2011 Cumartesi

BENİM


Hüzünlü bir şarkıda dalıp giden,
Oynak bir müzikle coşan ruh, benim..
Ellerimi severim, ellerim, benim..
Ayrılığı sevmem ya ayrılık deyince doluveren gözlerim, benim.
(Bir şarkıda duymuştum zaten;
Benim en güzel yerim kahverengi gözlerim)
Üzülse de, kırılsa da, çatlasa patlasa da,
Çalışıp duran narin kalbim, benim..
Anaların en fedakarı, en tatlısı, en mavi gözlüsü
En bitanesi, benim,
Babam var, kardeşim var, dostlarım var,
Canlarım var, iyi ki varlar, hepsi, benim...
Düşündüm de dünyanın en zengini benim...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Zenginliğin daim olsun..

KELİMELER DÜNYASI dedi ki...

Teşekkür ederim.Hepimiz bu kadar zenginiz sanırım..

Profösör dedi ki...

Süpersin.. Haruküladesin.. Olağanüstüsün..

KELİMELER DÜNYASI dedi ki...

Teşekkür ederim, teşekkür ederim, teşekkür ederim:)