5 Eylül 2011 Pazartesi

BEKLİYORUM



Herkese olur demek istemem ama bilirim, herkese olur.Birden  herşeyi bırakıp çekip gitme isteği!Benim ki bana özel işte sık sık oluyor bu aralar.Gidemeyeceğini bilirken istemek, olmayacağını bilirken hayal kurmak, neyi özlediğini bilmeden özlemek gibi..Sebepsiz canı sıkılır ya insanın bazen.Aslında sebepsiz midir, bilmiyorum...Çok derinlere inmeyelim diyeceğim ama severim derinleri..Herşeyin bir nedeni var diyorum bu aralar sık sık ve hayırlı olsun, hayırlısı olsun lafı dilimden düşmüyor.Güzel sözler ama benim için biraz da elimizde değil demek bu..Elimizde değil, bekleyelim görelim demek..Bekleyelim görelim neler olacak diyorum, iyi şeyler olsun istiyorum..Bekliyorum, bekliyorum...

Sezen

6 yorum:

arzu soylu dedi ki...

bir gün ge.ecek diyorum bir ümitle, bir aşkla bekliyorum..

KELİMELER DÜNYASI dedi ki...

Bir gün gelecek...

Profösör dedi ki...

Bekleyelim görelim Mevlam ne eyler.. Eylerse güzel eyler...

arzu soylu dedi ki...

BİR BAKMIŞSIN NASİP EYLER..

arzu soylu dedi ki...

BİR BAKMIŞSIN NASİP EYLEMİŞ:)

KELİMELER DÜNYASI dedi ki...

Profösör-Rabbim en iyisini bilir!

mayısmeleği-Bir bakmışım olmuş di mi? İnşallah..