17 Eylül 2011 Cumartesi

BEN GELDİM


Çoktan adı çıkmış,
Şiire vurulmuş kalbimin,
Hüzünden kahkahaya savrulup durmuşum,
Galiba anlaşılmaz olmuşum,
Yine de geldim..

Yığılmış duygularım,
Kendime dert olmuşum,
Güvendiğim dağlara kar yağmış,
Ben sevdim eller almış,
Bir umutla geldim..

Acemi kalmışım şakalarına,
Sürprizi seven hayatın.
En sevdiğim huyum değil sakarlığım,
Düştüm düştüm dizlerim kanadı,
Sararsın diye geldim..

Sararan yapraklara alışmışım,
Belki de bir hayale dalmışım,
Yabancı kalır mıyım senin sokakta
Düşünmedim, aç kapıyı,
Ben geldim..


Sezen

6 yorum:

Asahhara dedi ki...

Duygu yoğunluğu ile çok güzel bir anlatım.. Çok beğendim..

Adsız dedi ki...

Gökyüzünü saran kurşuni bulutlardan
Boşanır sağanak sağanak sen
Uçuşur düşler griliklerde
Sokağa açılan yaşam pencerenden
Camlarına değen
hırçın yağmur damlaları değil
benim.
Aç pencereni
ben geldim...

KELİMELER DÜNYASI dedi ki...

ASAHHARA-Teşekkür ederim..Ziyaretinize sevindim.

KELİMELER DÜNYASI dedi ki...

Sıradanbirbalık-Zaten duygusalım satırlarını okuyunca iyice beter oldum:)Bekleneler "Ben geldim" derler umarım..

Profösör dedi ki...

Hoş geldin safalar geldin..
Ne iyi ettin de geldin..
Biz ......... ettik, Sen etmedin..



Not:
Noktalı yerler için bir kelime yeterlidir.

KELİMELER DÜNYASI dedi ki...

Hoşbuldum profösör, siz çağırdınız ben geldim...