16 Eylül 2012 Pazar

YORGUN

Fotoğraf: …ama gerçek daima biraz hüzünlüdür. Gerçeği ararken bir yandan da bulduğumuz anda değiştirmeyi düşleriz. Çünkü aynı zamanda gerçek daima biraz utanç vericidir. Utanç bizi ikiye böler. İkiye bölünmenin en dayanılmaz yanı, iki parçanın da hala canlı olmasıdır. İnsan herhalde bu yüzden kendini öldürmeye kalkışır. İkisinden biri gitsin, der.

Barış Bıçakçı, Bir Süre Yere Paralel Gittikten Sonra.

Mevsim değişti, havalar serinledi,
Bir gariplik çöktü, halsiz düştüm.
Kalmamış sabrım insanoğluna,
Galiba hayattan yorgun düştüm!

Utanır olmuşum utanmazdan,
Gülün nazını çekemez olmuşum.
Laftan anlamayana susmayı öğrendim ama,
Galiba artık ben yorgun olmuşum..

Sezen

4 yorum:

cem dedi ki...

mevsim değişikliklerinin insanın ruhsal yapısına da etkisi vardır tabi.

KELİMELER DÜNYASI dedi ki...

Bence var kesin..

Profösör dedi ki...

Sararmış bir yaprağın dalından düşüsü aslında ebedi bir dinlenmedir. Bir huzur sessizliğidir. Sonbahar yorgunluğu değil seninkisi. Seninkisi sevmek ve sevilmenin ilkesizlik sınırlarında dolaşılmasının verdiği bir tedirginlik duygusu olabilir..

KELİMELER DÜNYASI dedi ki...

Beni yorgun düşüren mevsim değil haklısınız, insanları severken, insanlarla yaşamanın ne kadar zor olduğunu görmek..Beni yoran bu olsa gerek..