9 Aralık 2010 Perşembe

SENİN ADIN NE?


Bir yanımda sana dair kelimeler var,
Bir yanımda günlük telaşlar,
Bir yanımda göstermelik gülümsemeler,
Bir yanımda derin düşünceler.
Herşeyin tanıdık geliyor ama;
Söyle senin adın ne?

Hep aynı yoldan yürüyorum,
Hep aynı şeyleri söylüyorum,
Arada sırada seni düşünüyorum...
Gülümsemeni biliyorum, bana bakışlarını,
Söylediğin, söyleyeceğin her cümleyi,
Kelimesi kelimesine...
Ama söylesene, senin adın ne?

Bazen iyilik yapmak geçiyor içimden,
Bazen acımasızca bakıyorum dünyaya.
Şarkılar hüzünlendiriyor beni,
Sanki hep senden bahsediyorlar;
Hasretimiz, kavuşmamız, gözyaşlarımız...
Biliyorum hep bizden bahsediyorlar ama,
Bir kere de sen söyle;
Senin adın ne?


Sezen

6 yorum:

Profösör dedi ki...

Sen Allah'tan istersin herşeyi; O Allah ki, istediklerini verir. İstemediklerini vermez. Sen planlar yaparsın, O ki, yukarıdan tebessüm eder. Adın nedir diye sorarsan ona; bilmiyorum der. Artık O hiçlikte yok olmuş, heplikte varolmuştur. Bir damlanın ummana kavuşması gibi ne adı kalmıştır ne sadı... :))

KELİMELER DÜNYASI dedi ki...

Allah hakkımızda hayırlısını versin, hepimizi kötü şeyleri istemekten korusun..amin

Profösör dedi ki...

Bizim kültürümüz ne kadar da adil. Bizim kültürümüzde benlik hakla ifade edilebiliyor. Hakkımızda diyebiliyoruz. Osmanlı büyük bir devlet kurup dünyaya adalet dağıtmıştır. Sembolü de Topkapı sarayında bulunan sivri kule, adalet kulesidir. Sizin şiirleriniz de doğal, yapmacıksız, duyguların hakkını veren bir yapıttır. Dara düştüğümüzde, üzüldüğümüzde, çıkmaza girdiğimizde sığındığımız bir limandır. Yüreğine sağlık. İyiki yazıyorsunuz..

KELİMELER DÜNYASI dedi ki...

Şiir yazmak çok defa beni kurtarmıştır.Sanki sıkınılar kelimelere döküldüğünde hafifliyor.paylaşmak da sıkıntıları hafifletir.Sizinle paylaşmak benim için ayrı bir güzellik.Teşekkür ederim.

Profösör dedi ki...

Şiir yazmak şuurlandırıyor. Şair de şiir yazan ve şuurlandıran demektir. Şuur insanı kendine getiriyor. Tertemiz duygularla insan olma şerefine nail oluyoruz.

Profösör dedi ki...

Bu arada Mehmet Akif Bebeğin ziyaretçisi yine geldi.

Fakat pencere camı kapalı olduğu için, camda nöbet bekledi. Bebek ile kedi arasındaki garip iletişim onların arasında derin bir arkadaşlığı simgeliyordu.

http://mefkuremiz.blogspot.com/