3 Mart 2010 Çarşamba

GİT

Bırak beni
Yalanlar için çok büyüdüm artık
Hayaller için çok geç
Rüyalardan uyandığımda gerçekleri görmek zor
Daha bir acıtıyor artık umut
Bırak beni…
Yalan duymaya hazır kalplere git,
Henüz benim kadar gerçekleri görmeyenlere
Anlat onlara hikayeni
Bırak beni…
Hayatın acımazsızlığını gördüm ben
Uyandığında gördüğümün sadece bir düş olduğunu bilirim
Kırılacak hayalleri olanlara git
Bırak beni...
Artık ne hayallere yer var kalbimde
Ne de yalan heyecanlara katlanırım
Her umut verişinde yeşeren düşlerimi de alıp git
Senin olsun bütün rüyalarım
Bırak beni…
Yoruldum ve yaşlandım artık
Kalırsan daha, gittiğinde çok üzüleceğim
Küllerimden yeniden doğma cesaretim kalmayack
Herkes gibi kıracaksın kalbimi
Ama hepsinden daha çok acıtacak
Bırak beni, sen bırak
Benim gücüm kalmadı çünkü.


Sezen

Hiç yorum yok: