30 Mart 2010 Salı

OLMUYOR....

Bir bahar günü, hava serin biraz..Ama deniz kenarında oturmak, sohbet etmek fırsatını kaçıramayız.Ahşap masamız ve sandalyelerimiz, ellerimizde sıcak içeceklerimiz....Anlatmaya başlıyorsun,o kadar çok seviyorsun ki anlatmayı, o kadar çok seviyorum ki anlatırken seni izlemeyi...Ellerin ve kollarınla kelimelere destek oluşunu, anlatacak çok şey var gibi, hevesle, dakikaları heba etmemek istercesine keyifle anlatışını izlemeyi.
Deniz kokusunu içime çekiyorum, martıları dinliyorum, gözlerimi senden kaçırmayarak...O kadar kendini kaptırıyorsun ki farketmiyorsun artık yan masadaki genç çifti dinliyorum.Kız ağlamaklı, hatta gözlerini siliyor sanırım..Genç adam_" seni seviyorum ama olmuyor" diyor.
Ah ne tanıdık bir cümle... "seni seviyorum, ama olmuyor".Genç çift garsona iki çay söylüyor.Atlıyorum hemen "bize de iki çay" diyorum.
Bana bakıyorsun..Dinlemediğimi anladın..Gülümsüyorum..Bir yudum su içiyorsun ve bana bakıyorsun.Sessizliğİ sevmem bilirsin ve ben konuşursam canımız acıyacak.
En sevdiğin konuları gözden geçiriyorum ve bir tane hemen buluyorum.Bir iki cümle etmem yeterli..Sen yine aynı coşkuyla anlatmaya başlıyorsun.Ne kadar çok seviyorsun konuşmayı, kendi düşüncelerini anlatmayı..Ne kadar çok seviyorum kendinden geçercesine anlatmanı..
Hatırlıyor musun o yaz gecesini? Bütün gece anlatmıştın, gürültülü müziğe rağmen konuşmuştuk.Daha çok sen konuşmuştun, ben arada sorular sormuştum, bazılarına cevap vermiş, bazıları için ise "bir daha ki sefere anlatacağım söz" demiştin.Bir daha ki sefer olsun ne kadar çok istemiştin..
Kalkmalıyız artık hava serin...Genç çift de kalkıyor.
Anlat istiyorum sonsuza kadar ama beni konuşturma..Biliyorum, konuşursam canımız yanacak..
Kalkarken genç adamın sözleri kulaklarımda.."seni seviyorum, ama olmuyor".Üşüyorum...

SEZEN

Hiç yorum yok: