28 Ocak 2011 Cuma

AKŞAM OLUYOR


Beni bilirsin!
Ağır adımlar ve küskün yürekle,
Pek de beceremem yaşamayı.
Günler takvimlerden geçip giderken
Sanki aynı şeyleri yaşıyorum ben.
Çok kırıldım, çok defa kırıldım üstelik.
Ve özlem, özlemini çektiklerim,
Kıymetini bilemediklerim.
Çok defa düşündüm, düşünüyorum,
Ah nerede yanlış yapıyorum....

Akşamüstleri hüzün dolar içime,
Herşeyden vazgeçmek kolay gelir.
Senden bile ahh senden bile...
Hüzünlü bir erkek sesi "Kadınım" dediğinde
O bildik melodisiyle;
İçim ürperiyor bilemezsin nasıl!
Seni düşündüğüm bu saatlerde...

Nelerden geçtim, nelere sahibim,
Benim dediklerim, diyebildiklerim.
Sanki yağmur daha bir hasret kokuyor,
Keskin bir kaygı kalbime doluyor,
Akşam oluyor, gün bitiyor, ben bitiyorum.
Hiçbir şey durmuyor, dünya dönüyor,
Ben yine hüzün kokuyorum.
Akşamüstlerinde....

Sezen

4 yorum:

Profösör dedi ki...

Akşam üstüleri annesini yitirmiş bir yetim gibi, perde perde karanlığın çöktüğü bir ruhu, gözlerindeki bakışlarıyla anlatan, bir hüzün ikliminde ağlamaklı bir halde, dokunsanız sağnak muson yağmuru gibi hiç dinmeyecek gözyaşlarını boşaltmaya hazır bir durumdasınız. Sevgiliden ayrılmanın bu kadar etkili olacağını bu şiirin mısralarında yaşamamak mümkn değildir sanırım. Artık akşam üstülerini bu şekilde yaşayarak benliğime kazımış olacağım tarifi imkansız bu hüzünü. Seninle paylaşmak adına..

Budeliçocuk dedi ki...

Sevgili Sezen!
bir kere hüzün sindi üstümüze...
duman gibi..is gibi..
ve her akşam tüter burnumuzda...
Hasretlerin en katmerlisi..
Tüter ve gece hüzne keser..

İyi ki hüzün de var..:)))

KELİMELER DÜNYASI dedi ki...

Profösör, teşekkür ederim.Duygularımı paylaştığınız için... Bazen benim satırlarımın hüzünlü bir ruha iyi geldiğini de gördüm.Birinin derdine ilaç olabilmek çok güzelmiş üstelik kendimi anlatırken..Sevgilerimle...

KELİMELER DÜNYASI dedi ki...

Hüzün olmasa ne yapardık Budeliçocuk, bize özellikle bana şiir yazdıran en büyük duygudur hüzün.İyi ki var bence de..Teşekkür ederim varlığın için..